[ProductDetail_TopEspot]
[ProductDetail_RightEspot]
[PDP_FEATUREDIN_Espot]
[ProductDetail_BLOG_TOUT_ESPOT]
[ProductDetail_KEEP_EXPLORING_ESPOT_Bottom]
Please enter valid email address. Your password will be reset and sent to your email account. Enter your Email Address and click 'Continue' Example: name@domain.com Submit Cancel Forgot Password Close /Frontgate/US/Global/Popups/forgot_password Enter your email address

18
10 0
true
false
false
false
false pdp {"scheme":"product1_cr"}
false pdp {"scheme":"product2_cr"}
[ProductDetail_Espot01]
[ProductDetail_Espot02]
Collins Illuminated Outdoor Clock is rated 4.2 out of 5 by 188.
Rated 1 out of 5 by from Defective! it's not aligned right in the back for hanging! Super disappointed!
Date published: 2020-06-26
Rated 5 out of 5 by from So reliable This is the 2nd clock I purchased. Bought the first one 3 years ago and still looks and works lie the first day I got it. So I bought another for my second home. Really happy with these purchases!
Date published: 2020-06-26
Rated 3 out of 5 by from 2 years and the poof Reading other reviews it seems that after 2 years the clock does not work well anymore. A shame because it is a great looking clock. I will not buy it again.
Date published: 2020-06-23
Rated 1 out of 5 by from Didn't work out of the box I was so excited to find a beautiful outdoor clock, but it didn't even work when we first put it up! So disappointed!
Date published: 2020-06-13
Rated 2 out of 5 by from beautiful but only worked for two years. I bought this clock 2 years ago in the beautiful copper color. We were very please with the clock for the price. We like the light, although not very bright. It is easy to see from most of our yard. It looks great hanging above the pool. We use the four hour auto light setting and like the ease of not having to turn it off and on. The first two summers it looked great and kept the time accurately. We took great care of it, storing it inside for the winter and such, but when I took it out this spring the hour hand was mysteriously loose and swung down at 6 o'clock. Very dissapointed! I'm pretty handy so I took it apart and tightened the hour hand. After an hour it's keeping time. Fingers crossed it keeps working. When putting it back together, I also noticed the white in the center is peeling and loose..annoying but not so much so that I wanted to take it all apart again to fix it. If it continues to keep time, I may tackle that in the fall before storing it for the winter.
Date published: 2020-06-09
Rated 1 out of 5 by from Looks beautiful - but doesn’t work after one seaso I bought this before my backyard project was even complete - Loved the look. Finally got to put it out last season and it never illuminated but it looked so beautiful so I went with it. I just took it out for the start of its second season and it doesn’t work. Very disappointed for the price for one season.
Date published: 2020-05-27
Rated 1 out of 5 by from Beautiful Clock . . . Rarely works though This clock is beautiful. Love how it looks but it doesn't work. We have had it for about 2 years and it has probably kept time 3 months total. We have changed batteries more times than you can imagine. I read (after we bought it) that it needs to stay out of the sun. That may be true. Our clock gets direct sun from morning to late afternoon. Maybe that's the problem. If i knew for sure, I'd buy another one (it is THAT beautiful) and keep it out of the sun, but it is hard to risk it twice.
Date published: 2020-05-26
Rated 5 out of 5 by from Classie clock for patio This clock is an absolute winner. It looks stunning, large enough to see from a distance, color will compliment any brick or house color, adds class to any area, easy set up, packaging and shipping were excellent. Frontgate has the best, durable and long lasting products. Anyone looking for an outdoor clock, do not hesitate or look any further. Purchase this one. You will love it!
Date published: 2020-05-24
  • y_2020, m_7, d_4, h_15
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.10
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_47, tr_141
  • loc_en_US, sid_158010, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_frontgate
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.1.1
  • CLOUD, getContent, 26ms
  • REVIEWS, PRODUCT

The dimensions state 24", assume overall. What is the diameter of the glass face? How is it mounted? When will it be back in stock and what is the price? Need two of them to replace your clocks that have delaminated faces.

Asked by: WT Door
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. The overall diameter measures 24" dia. and the face measures approximately 18" dia. This clock is mounted using keyhole hangers on the back side. We apologize; this item is no longer available and we do not have any anticipated date of return.
Answered by: JCFrontgateService
Date published: 2020-06-17

The clip that holds the AA battery in place broke so the battery does not make contact and therefore the clock no longer keeps time. Is there any way this can be fixed?

Asked by: Donnaa
We are very sorry to hear about your Collins Illuminated Outdoor Clock. For better assistance, please contact our Customer Service Department at 888-263-9850. We apologize for any inconvenience.
Answered by: JCFrontgateService
Date published: 2020-06-17

Where is the battery compartment? I can't find it.

Asked by: default1
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. The battery compartments are located on the back of the clock on the left and right side.
Answered by: RL Frontgate Service
Date published: 2020-06-02

how calibrate humidity in this clock? please advise

Asked by: adrienne c
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. To calibrate the humidity gently rotate the back of the humidity movement on the back of the unit slowly in either direction until the correct reading is shown on the dial.
Answered by: RL Frontgate Service
Date published: 2020-05-28

will the item restock?

Asked by: LAS BNB
Thank you for your interest in our Collins Illuminated Outdoor Clock. We apologize; this item is no longer available. We do not currently have any anticipated date on which it may return.
Answered by: SB Frontgate Service
Date published: 2020-05-27

How does the led light work?( T. A. O. )

Asked by: Gwin
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. This clock features automatic sensors which activate the 8 LED lights when the sun goes down. We apologize; this item is no longer available. We welcome you to check our website periodically for any new and returning items.
Answered by: JCFrontgateService
Date published: 2020-05-20

Will this item be restocked?

Asked by: Kimberli
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. We apologize; this item is no longer available and we do not have any anticipated date of return.
Answered by: MSFrontgate Service
Date published: 2020-05-19

will this clock ever be back in stock?  item #158010

Asked by: blondie8
Thank you for your interest in the Collins Illuminated Outdoor Clock. We apologize; this item is no longer available and we do not have any anticipated date of return.
Answered by: MSFrontgate Service
Date published: 2020-05-12
  • y_2020, m_7, d_4, h_15CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.10
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_48
  • loc_en_US, sid_158010, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_frontgate
  • bvseo_sdk, java_sdk, bvseo-3.1.1
  • CLOUD, getContent, 25ms
  • QUESTIONS, PRODUCT
Product:158010-Collins Illuminated Outdoor Clock